пʼятниця, 16 січня 2015 р.

Увага! Конкурс ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив»

  Номінація «Добре слово краще за багатство» для дітей старшого дошкільного (6 років) та молодшого шкільного віку (1-4 класи)
Зміст номінації «Добре слово краще за багатство».
             Процес формування готовності вихованця дошкільного навчального закладу і молодшого школяра до риторичного виховання, навчання і розвитку передбачає емоційно-оцінне залучення дитини до процесу публічного спілкування, регулярних виступів в мовленнєвих ситуаціях «артист – публіка», «декламатор – слухачі», «диктор – телеглядачі», «оратор – аудиторія» тощо, накопичення позитивного досвіду успішного мовленнєвого вчинку високої якості – змістовного, етичного, естетичного.
 Підготовлений публічний виступ на одну із запропонованих тем
Орієнтовні теми виступів:
-     Привіт! Це я!
-     Скільки прохань починається з «будь ласка»!
-     У мене гості
-     Найщасливіший день у моєму житті
-     Жили-були
-     Моя дружна родина
-     Просте слово «вибачте»
-     Які бувають слова
 Непідготовлений публічний міні-виступ (риторичний експромт) на тему «Етикетні мовленнєві жанри» (вітання, прощання, вдячність, вибачення, згода, прохання, відмова, приховане прохання, запрошення, комплімент (похвала), поздоровлення, заперечення, співчуття, заборона, оцінка)
 Умови фестивалю
1. Тривалість підготовленого публічного виступу – 2 хвилини.
Тривалість непідготовленого публічного виступу – 0, 5 хвилини.
2. При оцінюванні підготовлених виступів журі враховує:
-     Емоційну чуйність і доброзичливість до людей
-     Уміння володіти своїм голосом; розуміти, коли треба говорити голосно-тихо, швидко-повільно, з якою інтонацією
-     Уміння співвідносити вербальні й невербальні засоби спілкування
3. При оцінюванні непідготовленого виступу журі враховує:
-     Наявність творчої індивідуальності й оригінальності
-     Прийоми встановлення контакту з аудиторією
-     Коректність мовленнєвої поведінки
-     Доцільність використання невербальних засобів спілкування – жестів, міміки, темпу, гучності.

Немає коментарів:

Дописати коментар